Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
TBoGT
 
ChinaTown Wars
 
próba modul

Ismerteő

Szereplők

 

San Andreas (1245)

 
Lost and Damned
 
GTA 4
 
Vice City Stories
 
Libety City Stories
 
San Andreas
 
Vice City
 
GTA III
 
GTA II
 
London 1969
 
GTA I
 
Bouble Pack
 
Episodes from LC
 
Bannerek

Saját bannerek:

 
Ismertető

  gta

 Szerkesztés alatt

 Főbb jellemzők

Név: Grand Theft Auto IV
Fejlesztő: Rockstar North
Rockstar Toronto (PC verzió)
Kiadó: Rockstar Games
Capcom (Japán)
Terjesztő: Take-Two Interactive
Platform: Sony PlayStation 3
Microsoft Xbox 360
Microsoft Windows (PC)
Műfaj: Külső nézetes sandbox akciójáték
Motor: Rockstar Advanced Game Engine (grafika)
NaturalMotion Euphoria (motion)
Image Metrics (animáció)
Natív felbontás: PlayStation 3: 640p
Xbox 360: 720p
PC: 2560×1600
Verziószám: PlayStation 3: 1.04
Xbox 360: 1.01
PC: 1.0.2.0
Fejlesztés éve(i): 2005-2006-2007-2008
Játékmódok: Single Player, Multiplayer
Játékosok száma: Single Player:
Online Multiplayer (csak PS3 és X360): 2-16
Online Multiplayer (csak PC): 2-32
Online Co-op: 2-4

Adathordozók: PlayStation 3: Blu-Ray Disc
Xbox 360: DVD-DL
PC: 2 db DVD-DL
Besorolások: PEGI: 18+
ESRB: M
BBFC: 18
OFLC (Ausztrália): MA15+
OFLC (Új-Zéland): R18
CERO: Z
USK: 18
A játék borítói és megjelenési dátumai
GTA GTA GTA
Grand Theft Auto IV
PC

Grand Theft Auto IV

Xbox360

Grand Theft Auto IV

PS3

 

Az előzmények


A Rockstar Games webmesterei 1999. Január 4-én megvásárolta a gta4.com és a grandtheftauto4.com domain neveket. Ez már arról árulkodott, hogy lesz egyszer egy Grand Theft Auto IV című rész.

Nem ez a negyedik rész a Grand Theft Auto történelemben, mert vannak mellékepizódok is, ilyen a San Andreas vagy a Vice City.

Az első két Grand Theft Auto játékot, vagyis a GTA I-et és a GTA II-t egy felülnézetes 2D grafikai motor hajtotta. Ezután kifejlesztették a GTA III-at ami már 3D-s TPS nézetet kapott. A grafikus motort egészen a Vice City Stories-ig használták. A Next-Gen játék (GTA 4) már újgenerációs grafikával jelentkezik, erről a Rockstar saját készítésű motorja a R.A.G.E. ( Rockstar's Advanced Game Engine) gondoskodik. A fizikáról az Euphoria motor gondoskodik.
 

 

Grafikai motor: Rockstar's Advanced Game Engine


Mint már kiderült a Grand Theft Auto 4-et a R.A.G.E. motor fogja hajtani. Ezt a motort már beletetteék egy másik Rockstargames játékba is a Tabble Tennisbe. A motort még most is folyamatosan fejlesztik, hogy a végeredmény bekerüljön a Játéktörténelembe.
 

Exkluzív letölthető tartalmak


Egy 2007-es Take2 sajtókonferenciáról kiszökött a hír, hogy lesznek letölthető tartalmak, az Xbox360 Live! és a Playstation Network keretein belül. Ezeket természetesen pénzért lehet letölteni, de azt is elárulták nem fognak lemaradni semmiről akik nem töltik le...
 

A gárda


Jelenleg kb. 150-en dolgoznak a Grand Theft Auto IV játékon. A San Andreson és a Vice Cityn is csak 120-an dolgoztak.
 

Az első trailer megjelenési problémái


Március 29-re 0:00 órára vártuk a trailert de ezt nem tudták tartani a Rockstargames webmesterei mert a szerverük bemondta az unalmast, hisz a statisztika szerint is 150.000-an voltak Online egyszerre az oldalon. Ám fél órán belül már több oldalon is fennt volt a R* emberei által. Ezek közül is volt olyan ami nem bírta a terhelést.
 

Március 30. Valamivel éjfél után


Kijött a trailer, már minden komolyabb GTA oldalon kint van, és már minden nagy Fan látta. Nagyon sok mindent tudtunk meg a trailerből, lsd Trailer elemzések, hiszen ez volt az első szemmel látható hivatalos információ a R*-tól.
 

Második trailer 2007. Június 28


Elstartolt az email, a trailer megjelenési dátumával.
Időpontok:
USA - 12:00
Anglia - du. 17:00
Európa - du. 18:00
Ausztrália - éjjel 02:00

Harmadik Trailer



Kijött a harmadik előzetes videó a játékról, mely sokat megmutat a Gameplay-ből. Személyes kedvencem ez a trailer, mind a zene mind a történet miatt.

Végleges megjelenési dátum - Rockstar bejelentés-



Igen, ez a nap is eljött. A dátum: 2008. 04. 29

Itt tartunk most, ha valami új történik a játék körül, itt megtalálod!

 

GTA. Egy név, egy játéksorozat, és egy nagy pont. S hogy hogyan is jön egy előzetes elejére egy rosszarcú, felettébb unszimpatikus pont? Úgy, hogy a Grand Theft Auto sorozat esetében nem szükséges bármiképpen is bemutatni a cikk alanyát, hiszen eme vérbő opust alighanem mindenki ismeri aki legalábbis két méternél közelebbről látott már PC-t avagy játékkonzolt. Ki imádja és piedesztálra állítja, ki pedig legszívesebben a pokol legmélyebb bugyraiba száműzné a készítőket, az azonban tény, hogy mindenkinek van valamiféle véleménye a GTA sorozatról. Ennek fényében pedig bízvást jöhetnek a kissé elhízott pontok, hiszen jelen írás alanyát mindenki ismeri; aki pedig az elmúlt tíz évet esetlegesen Burma dzsungeleinek legeldugottabb falujában révkalauzként élte le, hamarosan az is kénytelen lesz megismerni a játékot. Imigyen hát a pontok. S imigyen a GTA IV is, mely elméletileg jön, lát, és győz, ahogyan az a nagy hadvezéreknél szokás. Illetve brutális játékoknál.

A GTA IV puszta léte aligha okozott bárkinek is szívszélhűdéssel járó sokkot, hiszen a jó, és persze sikeres dolgokat folytatni kell, főként abban az esetben, ha esetünkben a sikeres kitétel alatt több tízmilliós eladásokat kell érteni. A kezdeti kérdés csupán az volt, hogy a fejlesztő Rockstar milyen irányba is haladjon tovább? A zseniális Vice City, illetve a szintén remek San Andreas egyaránt a GTA III által kitaposott játékmenetet vette alapul, amely fölött minden kiválósága ellenére is eljárt már az idő. A rövid távú financiális szempontok által logikusan generált következő GTA így a dicső elődök nyomvonalán haladt volna tovább. Azonban a Rockstar, illetve a kiadó Take 2 megengedheti magának a röpke három éves fejlesztési időt, s ezáltal azt, hogy az új rész szakítson a GTA III koncepciójával, és egy merőben új színt vigyen a sorozatba. S nem mellékesen irtózatos mennyiségű zöldhasút a bankszámlákra.

Újdonsült, etikai szempontból némiképpen megkérdőjelezhető ténykedésünk színtere ismételten minden GTA játékok alfája és omegája, a hőn szeretett Liberty City lesz. A város, amely sohasem alszik, a város, ahol kétpercenként megkéselnek valakit, és ahol az „amerikai álom megdöglik”. Újdonsült héroszunk Niko Bellic, aki a szó lehető legklasszikusabb értelmében vett Kelet-Európából jött, amely (bár ez jelentős kihívásnak tűnik) lényegesen koszosabb és romlottabb, mint az a Kelet-Európa, amelyet mi ismerünk. Niko személyében tehát újfent sem egy ártatlan és persze szűzies honpolgárt kapunk kézhez, aki a véletlenek szerencsétlen összjátéka folytán válik bűnözővé, hanem egy olyan személyt, ki maximum a véletlenek szerencsés összjátéka folytán nem nyisszantja el az ember nyakát, ha az szúrós szemmel nézett rá. A fő küldetésszál végigvitele mellett tonnányi mellékküldetést is teljesíthetünk, amelyekben bőségesen lesz lehetőségünk szétlőni mind a hozzánk hasonló bűnöző létformák, mind pedig a rend őreinek valagát. A játékidőt a fejlesztők usque száz órára prognosztizálják, ami már önmagában állva is kifejezetten impozáns adat – s ebbe még nem is számolták bele azt, hogy a GTA sorozat egyéb részeihez hasonlóan jelen esetben is minden bizonnyal a szó legszorosabb értelmében véve is napokat szórakázhatunk el a város felderítésével, és a járókelők módszeres terrorizálásával.

A játékmenet, mint az várható volt, jelentősen átalakul. Egyrészt a realizmus felé hajlás számos ponton (például autók vezetése, fizika, polgártársak illetve ellenfelek viselkedése) megnyilvánul, másrészt pedig a játékmenet sokkal inkább filmszerű lesz, mint az eddigiekben, azaz a korábbi részekben nem egyszer zseniális, a játék motorjával készült átvezető animációkból még többet és még jobbat várhatunk. A GTA IV nagymértékben épít a meglepetésre, a váratlan eseményekre, melynek értelmében soha nem tudhatjuk, hogy a taxit, amelybe beülünk, nem rendőr vezeti-e, hogy véletlenül nem futunk-e bele egy bandaháborúba, egy polgár nem siet-e társa segítségére, avagy egy küldetés során mikor vesz hajmeresztő fordulatot a történet. A különféle karakterekhez való viszonyunk is folyamatosan változni fog, így az után sem ülhetünk a babérjainkon, ha már elnyertük valakinek a kegyeit, hiszen könnyen lehet, hogy a későbbiekben sikeresen mérgesíthetjük fel azzal, ha olyan lépéseket teszünk, amelyek sértik az érdekeit.Főhősünket most is saját ízlésünknek megfelelően átszabhatjuk, alakíthatjuk, és tornászhatjuk egyre feljebb az alvilág némiképpen kétes értékű ranglétráján. Megjelenését minden felmerülő igény szerint, enyhe Simses áthallással alakíthatjuk olyanra, mely kellőképpen tükrözi kifinomult lelkivilágunkat, s amellyel apró, véres cafatokra lőhetjük az ellent. Mivel a ranglétrán való emelkedés elengedhetetlen eszköze az egyes, irántunk felettébb negatív érzelmeket tápláló emberkék koponyájának módszeres szétverése, így Niko a korábbi főszereplőkhöz képest valóságos Songokuvá képezhető – energianyalábok nélkül persze. Míg az eddigi részekben a közelharc meglehetősen egyszerű volt – idementünk, odamentünk, ütöttünk egyet és visszamentünk –, addig az új epizódban már változatos kombókat tanulhatunk meg, s alkalmazhatunk is nagy vehemenciával az ellenfelek már említett kobakján.

Avagy bármi másán, hiszen az ígéretek szerint realisztikusabb sérülési rendszert is kapunk. A helyszín, Liberty City pedig ezúttal még szebb, nem feltétlenül nagyobb, azonban mindenképpen realisztikusabb lesz, mint az eddigiekben-több lehetőség, több akció, több vér.
Amit a tonnányi kisebb-nagyobb változtatáson, és az újdonsült grafikus motoron kívül kapunk még, az egy gyárilag beépített többjátékos mód. Igen, mindenki jól hallotta, pontosabban olvasta: nem kell kókányolt sufnituning multis mókákra fanyalodnunk, hiszen alapból professzionális lehetőségeket kapunk a kezünkhöz. A fejlesztők mintegy tizenöt különböző multiplayer játékmóddal számolnak, amelyek között a szokásos Deathmatch éppúgy megtalálható, mint a hangzatos Mafia Work, avagy a Cops n Crooks és a Bomb da Base.
A fentieken kívül mit is lehet elmondani még a GTA IV-ről? Természetesen rengeteg mindent, amelyek leközlése esetén az „előzetesek” rovatot át is nevezhetnénk „Folytatásos GTA esti mesék”-re. Amit a Rockstar ígér, az nagyjából az üdvözüléssel és a Nirvánával tartózkodik azonos platformon: mindenből szebbet, jobbat, nagyobbat, és teljesen átalakítottat. S hogy mindebből mi az igazság? A fejlesztőket ismerve alighanem az ígéretek többségét képesek lesznek valóra váltani, így a megjelenési határidőt is, amely április 29-e konzolra. PC-s verzióról egyelőre nincs hír, azonban biztosak lehetünk benne, hogy a bejelentés hamarosan meg fog történni – egyes pletykák szerint még idén számíthatnak rá a PC tulajdonosok is. A sok pénzzel rendelkező bankszámlánál ugyanis csak egy jobb dolog van. A még több pénzzel rendelkező.

 

 

 
Megjelenítés

Az oldal helyes megjelenítése érdekében használj Firefox-ot!

 
Legutóbb frissítve

GTA VC - 100% feltétele, Időpont: Márc. 12.

GTA London 1969 - PS2 Csalások, Időpont: Feb. 23.

GTA London 1969 - Gépigény, Időpont: Feb. 2.

GTA III - Fegyverek, Időpont Feb.1.

GTA VC - Ugratók (Uniqe), Időpont Jan. 30.

GTA III - 100% feltétele, Időpont: Jan. 26.

GTA SA - 100 % feltétele, Időpont: Jan. 26.

Vice City - Alkalmi munkák, Időpont: Jan. 27.

Liberty City Stories - Rádiók, Időpont: Jan. 26.

Liberty City Stories - Bandák, Időpont: Jan. 26.

 
Linkek
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Látogatottság
Indulás: 2008-12-26
 

Locations of visitors to this page

2009 Aug 24-től

 
Szavazz!!!
Milyen az oldal?

Sirály!!!
Nagyon jó!
Jó lessz, ha kész lessz!
Elmegy.
Nem rossz.
Rossz.
Ilyen rosszat még nem is láttam...
Szüntesd meg!!!!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak